دیروز، وقتی جوان بودم

دیروز از اصفهان برگشتم ‌. این دومین سفر من به این شهر بود لیکن این بار کمی دقیق تر و با جزییات سیاحتی بیش تر از سفر پیشین.

اینکه اصفهان هنر دارد و صنعت دارد و ... بماند.

اینکه اصفهان نصف جهان بوده و هست، اینکه فرهنگ دارد و حیات اجتماعی شیک و ... بماند .

اصفهان را بخاطر انبوه درختانش دوست دارم . سپیدارها، چنارها، توت ها و بیدها و...

اصفهان را دوست دارم چون عاشق درختان  بی شمارش شده ام.  تمام این دو روز را در اتوبان ها و مسیرها و معابرش و  در باغ گلهای شگفت آورش، چشم چرانی درختها را کرده ام . 

پیشنهاد شنیدن:

+ Coffee Cups and Cigarettes از Tommo 

+ Yesterday when i was young از اندی ویلیامز

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 18:03 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

سلام
چقدر کوتاه و قشنگ اصفهان رو تعریف کردید، تو این نزدیک ده سالی که ساکن اصفهانم جز زیبای ندیدم فقط ای کاش دوباره زاینده رود زنده بشه
سرتون سلامت

به امید بارش رحمت خداوند همیشه بخشاینده

اسماعیل شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 21:14 http://www.fala.blogsky.com

جالبه که با اینکه دانشجوی اصفهانم اما هنوز دانشگاهم رو از نزدیک ندیده ام!
آخرین باری که رفتم اصفهان فکر کنم سال ۸۹ بود و دوستش داشتم.
امیدوارم به زودی دوباره ببینمش.

خود اصفهانی ها معتقدن اصفهان هر هفته تغییر میکنه . یعنی یه هفته برن مسافرت و برگردن چندجای جدید بهش اضافه شده یا تغییر دادن جاهایی رو ...
مجازی بودی این یکی دو ترم؟

فاضله جمعه 16 اردیبهشت 1401 ساعت 23:47 http://1000_va2harf.blogsky.com

آخرش قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد