واقع در کوچه ی هفدهم

بعد از سالها، یه چیزایی رو تجربه کردم که سالهای زیادی  تو دلم، دنبالشون بودم.روزای خوبی داشتم، حال خوبتری .

 بعد یهو اون روزای خوب تموم شد و دیگه هیچ . 

الان اگه غمگینم، اگه غصه دارم، اگه هیچی سر ذوقم نمیاره، برای این نیس که اون روزا تموم شده . 

واسه اینه که برای خودم توی اون روزا دلتنگم. برای خودم که شاد بودم واسه اولین بار.دلخوش بودم. برای خودم که سرشار از زندگی شده بودم ...

ای کاش که جای آرمیدن بودی

شماره ۱ : دیشب هم مثل خواب دیروز بعدازظهرم، بی وقفه خوابش رو میدیدم. پامیشدم دوباره میخوابیدم . از نو خواب اون ...

رسما دارم روانی میشم...

شماره ۲ : رسیدی به مرحله ی فانی شدن در او 

شماره ۱: هیچ موقع با موهای خیس و حوله ی دورم پیچیده،اینجوری گریه نکردم 

شماره ۲ ، حرفی برای گفتن ندارد و شاید به مُسکِن دسترسی ندارد...

شنیدنی :

Kaleo . Vor i vaglaskogi

ای ابرهای خاکستری و سرددددد

هوا گرم است و حوصله‌ی مباحثه نیست

من غمگینم

و همین‌که بادی خنک به صورتم بوزد

هر حرفی را قبول می‌کنم


"حسین صفا"

 پ ن :اشتباه نکنم،  یکی از دلایل کشدار بودن روزهای تابستون، سوای گردش زمین و فواصل و مدارها، انتظار آدمهایی مثل من برای بارونه و هوای ابری. انتظار، روزها رو طولانی میکنه. ساعتها رو کُند و حوصله سربر میکنه.حقیقتا، تابستون فصل بی بارونِ بی ذوق و غیرقابل تحملیه ...

شنیدنی : 

شبی که ماه کامل شد . محسن چاوشی 

البته البته البته با ریمیکس حمید محمدی !!!


تیر می کِشدیا می کُشد؟

تیر خلاص خوردن، از سر بریده شدن با پنبه خیلی بهتره .

+بخدا 

شنیدنی ها:

تنها نزار. سیروان خسروی

You need to calm down از  Taylor  swift

Luky luky luky me ازEvelyn knight 

Girl  از syml