غه مگین و دل پشیو

خلاصه که اگر میتونید برای کسی کاری کنید، مضایقه نکنید...

حتی اگه شنیدن درد دلاش باشه ...

شنیدنی:

+ساده س. امیرعباس گلاب

چند میگیری گریه کنی

راست است که گفته اند هر روز که میگذرد، هر چه جلوتر میروی، هرچه پیرتر میشوی... دل نازک تر میشوی.

این روزها به خواهرم فکر میکنم، گریه میکنم. به برادرم فکر میکنم،گریه میکنم.

دوستم از راه دور احوالم را می پرسد .  فیلم تولد دختر یک ساله اش را برایم میفرستد . کودکی که پس از سالها و با مشقت فراوان خدا آخر سر دلش به رحم آمد و بهشان هدیه اش داد.باز  از ذوق تماشای قد و بالایش گریه میکنم. 

با علی حرف میزنم. سر جزیی ترین مسائل گریه ام میگیرد. جوجه ی کیان دیروز ناخوش شد وآخر شب به تراس نگاهی انداختم و دیدم مرده. نشستم توی تراس و گریه کردم. طوری یک طرف بدنش چسبیده بود به سرامیک، انگار که سالها بود  مرده. 

صبح است. دارم گریه میکنم برای تمام مدتی که جلوی گریه هایم را گرفته ام. و جمع شده است  و تلنبار شده است ...

+به راز گفتم با دل، ز خاطرش بگذار

جواب داد فلانی ازان ماست هنوز

سعدی 





عالی ام

حرکتی هست در تکواندو - اگر اشتباه نکنم به نام «داچیم‌سه» - که طرفی از مبارزه که پیاپی در حال ضربه خوردن است و دیگر نمی‌تواند کاری بکند، خودش را به حریف می‌چسباند. این‌جور بگویم: خودش را در آغوش حریف می‌اندازد. آن‌قدر به او نزدیک می‌شود و او را در بغل می‌گیرد که حریف دیگر نمی‌تواند - و طبق قوانین، نباید - به او ضربه‌ای بزند. داور جداشان می‌کند و مبارزه از سر گرفته می‌شود.


گاهی، آن که خودش را به تو چسبانده، یاری که خودش را به تو نزدیک کرده و در بغل گرفته، نه از سر محبت، که از بی‌پناهی به آغوش تو افتاده است. شاید آن‌قدر به او ضربه زده‌ای و آن‌قدر آزارش داده‌ای که جز این راهی برایش نمانده است: خیلی دور، خیلی نزدیک.


از:  حسین وی

پ ن: وقتی قراره برید، اصلا نیاید خب ...


ما را به نیمه ی پر لیوان چه کار

به نقل از یک منبع: ۸۷ درصد نفرات برتر کنکور سراسری امسال، در مدارس پولی درس خواندند. ۱۳ درصد دیگر هم مدارس نمونه دولتی!! 

‏امسال از نفرات برتر کنکور هیچکدوم از مدارس عادی نیستند؛ پولدارا و قشر بالا هی موفق‌تر و موفق‌تر، قشر پایین هم هی بی‌سوادتر و ضعیف‌تر... هی بدبخت تر و عقب تر و حسرت به دل تر ...

خاااااک بر سرمون فقط ...گِل بگیرن درت رو،  ای وطن !

+زار میزنم . شاهین نجفی 

هه تا دییته وه هه ر چاوه ریتم

دو نفر برداشته اند آهنگ "لالایی" مظهر خالقی رو بازخوانی کرده اند . من این دو سه روز به حدّی این آهنگ را گذاشته ام روی دور تکرار که اگر نوار کاست بود، تکه تکه شده بود تا الان...

من چرا اینجوری ام واقعا؟؟؟


شنیدنی: 

Lay laya بازخوانی توسط: نینا دریس ومهدی عباسی

کجاست آنکه بخواند ز دیده حال مرا

اونی که بدون فکر کردن و ترسیدن بشه باهاش حرف زد، همون کجاست؟


ای داد از عشق

میگن دنیا متعلق به کساییه که صبح‌ها زود بیدار میشن.این درست نیست. دنیا متعلق به کساییه که خوشحالن از بیدار شدنشون...

پ ن: این قالبای جدید بلاگ اسکای و فونتشون چقد رو مخه. نه؟؟؟

+امروز از اون روزاست که  " دریا کجاست . چارتار " رو دور تکراره 

اندر این آشوب تنهایی، مدام ...

یه سری ها رو نباید اصلا می دیدم

یه سری ها رو ایکاش زودتر می دیدم، یه سری ها رو ایکاش دیرتر

یه سری ها ایکاش اینجا بودن، یه سری ها ایکاش اینجا نبودن

یه سری ها ایکاش میومدن، یه سری ها ایکاش میموندن، یه سری ها ایکاش می رفتن

+شنیدنی:Here i wait از دال باند