اینکه طرف  دائما داره نشخوار میکنه که :« همممم ممم باید به عقاید هم احترام بگذاریم . آری. انسانیت و آزادی بیان و احترام به سلایق و ...» ولی همینکه میفهمه تو نماز میخونی و به یک سری اصول معتقدی ، شروع میکنه به تمسخر و دهن کجی و گفتن اینکه:«وای خدای من! اصلاااا فکرشو نمیکردم تو نماز بخونی ی  ی ی» و ...

زشت نیس واقعا؟ شرم آور نیس؟

 دقیقا کجای اینکه من یه زن امروزی باشم که سلیقه ش غالبا موسیقی و فیلم و کتاب غیرایرانیه و موهاش از شالش عموما بیرون زده  کمی تا قسمتی و باشگاه میره و به خودش میرسه ولی  با مذهب و دین اسلام حالش خوبه ، کجاش انقد عجیبه و  مایه تاسف؟

مگه قرار نبود به عقاید هم احترام بذاریم. پ چتونه؟ :))))

نظرات 2 + ارسال نظر
ف چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 11:22

سلام. خوبین؟
بنظر من نظر واقعی خیلیامون آزادی و احترام به عقاید همه نیست. بلکه آزادی "من" و احترام به عقاید "من" ه.
من هیچوقت تا حالا در مورد حجاب و پوشش و یا اعتقادات همکارانم نظر نداده ام. چون اونا رو حریم شخصی افراد میدونم. ولی تا دلتون بخواد (مخصوصا در ماههای اخیر) در مورد اعتقاداتم قضاوت شده ام. خوش باشید.

من هم
دو خط آخر ...

اسماعیل پنج‌شنبه 20 بهمن 1401 ساعت 06:22 http://www.fala.blogsky.com

به نظرم به این برمی گرده که بیشتر این جور آدم ها، عقایدشون از ریشه پا نگرفته و عمیق نیست. بیشتر تو جوّ فضای مجازی هستن به خصوص!

درسته . یه چیزی شنیدن ولی بهش نرسیدن :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد