بودنت هنوز مثل بارونه ...

صدایم برای خواندن خوب نیست. بچه ها را ناهار دادم و فرستادم مدرسه. هدفون را گذاشتم روی گوشم و با ولوم بالا گوش کردم. 

 بلند بلند خواندم :"باغ من سرده، همه ی گلاش پژمرده دونه دونه" ...

هوا ابری و گرفته و سرد

خانه خالی 

خواااااندم. آسوده شدم .آخیش ...

+پرتقال من  .طاهر قریشی

+محبوب زیبا. طاهر قریشی

+تکرارم نکن. شادمهر عقیلی

+ My way . Frank sinatra

+schicksalas melodie . Roland kaiser

+(Her sey fani. Tarkan(mahmut orhan remix

+self control.Raf

+Al Bano & Romina power. Liberta

+آی دکتر. علی عظیمی

+پناهنده. علی عظیمی

چه خالی بی پایانی ...

وقتم با رفتن به آموزشگاه و مشاوره دادن پر شده. آنقدر که خسته می آیم و به خانه و بچه ها می رسم و سر شب میخوابم. دوباره از نو ۶ صبح بیدار و از نو و دوباره و دوباره ...

خیلی خوب است که کمتر وقت دارم برای فکر کردن و چه بد است که با اینهمه حتی اندکی" خوشحال" نیستم.

+لجنزار به کارگردانی دی ریس را ببینید . فیلم خوبیست...

شنیدنی:

+خیال از مهدی احمدوند

+perhaps،perhaps،perhaps ازDoris day cover 

+من کجا باران کجا  از همایون شجریان ریمیکس Dj phellix

+diamonds rust وthe river in the pines و  500miles از joan baez (این لعنتی صدایش وحشتنااااک خوب است)

پ ن: ترانه های لاتین از دهه های ۷۰ و ۸۰ میلادی ست ...

من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم


+یه نکتهٔ مثبت فراموشی اینه که چیزایی که آزارت می‌دن رو فراموش می‌کنی.


+با تو همیشه می‌دونستم کی‌ام. تو میون‌برِ من بودی.


" فردریک بکمن / هر روز صبح راه خانه دورتر و دورتر می‌شود "


مشکل اینجاس که دیگه نمیتونم آهنگ گوش کنم. اول وقت، توی آموزشگاه اومدم "The last waltz "  کینگ رام رو پلی کردم . همون اولش، صورتم گُر گرفت. عینکم رو درآوردم دست کشیدم رو صورتم. به خودم گفتم:" گریه نکنیا!گریه نکنیااااا احمق !" 

اما خب دیگه ....

من حتی با اینا میتونه اشکم درآد این روزا ...

امتحان کردم :

+The logical song از scooter

+tired ازAlan walker 

+Tired Bones  از l.b one ft laenz

+try از pink