تن ها ی تنها

بهتر شد . 

آنها که آن روز از فحاشی من دلگیر شدند در سکوت مرا ترک گفتند . من هم هر کانالی  را که مطلب روغنفکرانه داشت این اواخر، ترک کردم . من از دنیای شما لفت میدهم، شما از من و عقایدم کناره بگیرید...

اهمیتی ندارد :)


+Fading ازshallu 

+ بارون نم نم . محمد علیزاده 

+پناه آخر . محمد معتمدی 

+ندای عشق. محمدرضا شجریان (میکس seventh soul)

و ریمیکسهایی از آلن واکر :

+strongest . Ina wroldsen

+legends never die (افسانه ها هرگز نمیمیرن. این عالیه)

+darkside( اینم خیلی خوبه)

+Alone pt .ll (و این ...)


نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 07:24

سلام ارغوان جان...چی شده خانمی...روز خوبی داشته باشی...آهنگ ها عالی...مرسی گلم...

چیز مهمی نیس
شما هم روزتون خوش

پویا دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 01:54 https://imyou.blogsky.com/

چه بهتر، این یعنی سکوت و آرامش بیشتر

آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد