سیمپل لایفم آرزوست

تو دنیای موازی یه مزرعه داریم . من و کسی که دوستم داره و دوستش دارم . ۲۳ سالمه و هنوز موهام سفید نشده . از کله ی سحر هر دومون پاشدیم و الان داریم برمیگردیم کلبه مون . دوش بگیریم و بخوابیم کمی . ناهار رو سر مزرعه خوردیم طرفای ظهر .کلبه مون دور از باقی خونه های روستاس . ایران نیستیم . یه جای خوش آب و هوا مثلا یه داهات از فنلاند ...

 توی همون دنیای موازی، مادر شوهر از همون اولش نداشتم . خانواده ی همسرم خیلی خوبن .  هر کسی سرش تو زندگیشه. از جنگ و گرونی و نبودن چیزی، از اینا خبری نبوده و نیس. گوشی و خط و تکنولوژی وجود نداره . سال ۱۹۸۷ میلادیه ...

+love is one the line . Jack savoretti

+Are you there .Anathema

+My immortal.Evanescence

Wild wild son . Armin van buuren 


نظرات 3 + ارسال نظر
صبا شنبه 16 آذر 1398 ساعت 01:56 http://www.5eafaq.blogfa.com

سلام
چه قشنگ. من هم یه همچین زندگی رو دلم می خواد با همه ی این ویژگی ها. فقط من دوست دارم اون روستا توی همین شمال خودمون باشه

دلیل دوری سرزمین موازی من از ایران، آدم ها بود. آدم های آشنا؛ قطعااااا نمیزاشتن آرامش داشته باشم. این شد که فانتزی من این شکلی شد

علی یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 19:14

گاهی وقتا به یه چیزایی که آرزوشو داری میرسی،بعد تازه میفهمی که چقدر آرزوش از داشتنش قشنگتر بوده...
کلا بعضی چیزها و بعضی آدما فقط از دور
قشنگن...
همه ما از دوران کودکی تا به امروز آرزوهایی را در ذهن خود می پرورانیم که شاید دستیابی به خیلی از آنها دشوار است و برخی هم خیلی راحت .اما چیزی که مسلم است این است که این آرزوهای قشنگ هیچوقت تمامی ندارند و تا ابد در وجود ما مثل یک کمبود احساس می شوند.....
آرزو می کنم ی روز بتونم قدم بزنم در پیاده رو های شهرت وفقط نفس بکشم در هوایی که تو....

انیران شنبه 9 آذر 1398 ساعت 17:03 http://tutiehend7007.blogfa.com

پس من کجاااااام؟ مَن!!!!!

تو سوئد زندگی میکنی . گاهی تعطیلات من میام کشور شما و گاهی تو میای مزرعه ی ما
اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد