My least favorite life

تنهایی یعنی ساعت نشون بده وقت خوابیدن نیست، تو خوابت نیاد اما بخوابی که زمان رو بکشی، بخوابی تا ساعت‌ها بگذرن؛ اون روز یعنی تو مُردی.
فیلم : Cinderella Man 2005
بشنوید :
My least favorite life ازlera lynn
نظرات 2 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 16 آبان 1398 ساعت 07:24 http://fala.blogsky.com

این ترانه رو دوست دارم؛ خیلی ممنون.

من هم

علی پنج‌شنبه 28 شهریور 1398 ساعت 00:56

گاهی تنهایی آدم ها را چنان به سکوت وا می دارد که گویی پر از حرف های ناگفته اند اما میلی به سخن گفتن ندارند،این تنهایی ها را هیچ بیانی نمیتواند توصیف کند چراکه پر از حس مبهم و عمیق هست....ارغوان جان در غم از دست دادن پدر هستم...این روزها با تمام وجود تنهایی را حس می کنم...

خدای من ...
تسلیت میگم بهتون
روحشون شاد و خدا بهتون صبر بده برادر
خیلی متاثر شدم واقعا
خدا به شما آرامش و به پدر بزرگوارتون رحمت عطا کنه انشالله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد