واقع در کوچه ی هفدهم

بعد از سالها، یه چیزایی رو تجربه کردم که سالهای زیادی  تو دلم، دنبالشون بودم.روزای خوبی داشتم، حال خوبتری .

 بعد یهو اون روزای خوب تموم شد و دیگه هیچ . 

الان اگه غمگینم، اگه غصه دارم، اگه هیچی سر ذوقم نمیاره، برای این نیس که اون روزا تموم شده . 

واسه اینه که برای خودم توی اون روزا دلتنگم. برای خودم که شاد بودم واسه اولین بار.دلخوش بودم. برای خودم که سرشار از زندگی شده بودم ...

نظرات 7 + ارسال نظر
ح دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 01:56

https://www.namasha.com/v/InXqA11u

مرسی
ابتهاج ها رو دیده م پیش از این
عالیه این دکلمه
غروب چمن رو هم بشنوید

ح یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 13:14

https://zoop.su/?string=the+civil+wars+dance+me+to+the+end+of+love

سپاس

علی یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 00:05

❤️❤️ : ❤️❤️
ساعت به وقت عاشقی
چه بزنگاه قشنگی شده این ساعت"صفر"
00 : 00
وقت گل کردن احساس دل خیلی هاست...
شبت شیک

علی شنبه 29 تیر 1398 ساعت 23:59

Enjoy your youth. you'll never be younger than you are at this moment

علی شنبه 29 تیر 1398 ساعت 23:55

شعر زیبایی بود...ماهی بودن واقعا دوست داشتنیه ...

علی شنبه 29 تیر 1398 ساعت 23:50

خیلی ساده تر از این که فکر کنی در موردش...فقط ی اراده میخواد از جنس ارغوان که داری...

در بحر فتاده ام چو ماهی
تا یار مرا به شست گیرد

علی شنبه 29 تیر 1398 ساعت 23:41

هنوز هم اگه بخواهی میشه شاد بود و زندگی کرد...فقط کافیه که خودت را رها کنی از دلواپسی ها ...گذشته که گذشته آینده هم نیامده پس حال را دریاب...

کاش همه چیز به این سادگیا بود که شما فرمودین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد