سلام .سال نو همگی مبارک .هی سعی میکنم و نمیشود .که بیایم مثل پیش تر ها برای شما از خودم و احوالاتم بنویسم .حالم به حمد و قوه ی الهی عالیست .شکرخدا .احساس نشاط میکنم و بچه ها بزرگتر و صبورتر و سربه راه تر شده اند .درس خواندن برای حال و روزم دواست .به من ساخته .همه میگویند زیباتر شده ام از وقتی میروم دانشگاه :) خبر ندارند رژیم دارم و رو فرم آمده ام .خلاصه همه چیز خداروشکر و گوش شیطان کررررر خیلی از قبل بهتر شده .گاهی فکر میکنم که نه ... این نگاه من است که درست شده و زندگی دوست شده ام .به هر حال شکر خدا .شکر خدا .شکرخدا.... به یادتان هستم .زنده باشید و خوشحال و خوشبخت 

نظرات 19 + ارسال نظر
علی دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 13:36

علی چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 22:35

ارغوانم آنجاست
ارغوانم تنهاست
ارغوانم دارد می گرید
چون دل ِ من که چنین خون آلود
هر دم از دیده فرو می ریزد...

علی شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 22:20

علی پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 22:29

علی چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 13:00

علی دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 22:46

سلام ارغوان جان
مدت طولانی هست که اینجا نیومدی
نگرانت شدم
کاش یک خبری ازت داشتم....

علی سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 10:27

سلام خانمی
امیدوارم حالت خوب باشه
خیلی وقت اینجا نیومدی
دلتنگت شده بودم شدید
انشاالله مشکلی براتون پیش نیومده باشه
پیشاپیش عید را هم بهت تبریک می گم
قربانت

علی دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 10:33

سلام بر بانوی عزیز
امیدوارم احوالاتتون عالی باشه....

منیر یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 19:48

ارغوان! نگفته بودم دلم برای نوشته هات تنگ میشه؟؟؟!!!

علی پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 23:32

اننظار سخت است,
فراموش کردن هم سخت است.
اما اینکه ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش کنی,
از همه سخت تر است...!

انیران دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 10:09 http://tutiehend7007.blogfa.com

سلام بانو...
خوبی؟؟؟
دلمون برات تنگ شده
بسه
کم درس بخون

علی چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 09:14

بگذار هر روز؛
رویایی باشد، باور نکردنی
عشقی باشد ،دچار شدنی
بگذار هر روزت زیباتر از همیشه باشد....
در مقابل مشکلات زندگی
خم به ابرو نیاور
زیرا کارگردان
همیشه نقش های سخت را
به بهترین بازیگران می دهد...

علی یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 07:54

دوست داشتن سکوت نیست !
گاهی دل تمنا می شود
فریاد می خواهد
مرد و زن ندارد !
وقتی دوستش داری
به ایست پایِ احساست
پایِ دلت
یک گوشه نشستن
این پا و آن پا کردن
بهانه است !
بهانه ای برایِ غرورت
پایِ دلدادگی که به میان است
بی خیالِ حرف و حدیث باش
چه حدیثی بالاتر از
برقِ چشمانش
به وقتِ اعترافِ تو !
چه حرفی پاک تر از
کلماتِ چیده شده در ذهنِ عاشقت
و لکنتِ زبانت برایِ گفتنِ تمامشان ؟
دوست داشتن پا رویِ پا گذاشتن نیست !
دوستش داری ؟
به احترامِ دلت
زبان باز کن
ما آدمها عجیب بدهکارِ دل می شویم
این روزها....

علی جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 23:46

تنها کافی است به همه
با عشق و محبت نگاه کنید و
سپس درک خواهید کرد که هر فرد،
صاحب خصوصیتی است که
هیچ کس دیگری آن را ندارد. ....

گلابتون بانو سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 12:08 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

سلام‌ ارغوان جان
سال نو مبارک
خدا رو شکرکه اوضاع بر وفق مراده. موفق باشی.

همچنین گلابتون جان .ممنونم بانو

علی جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 09:29

اعتبار آدمها
به حضورشان نیست
به دلهره ای است که
در نبودشان احساس می شود
بعضی از نبودنها را
هیچ بودنی پر نمی کند !!
سلام صبح آدینه بخیر

منیر یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 14:18 http://20tir.blog.ir

سلام دوست دوست داشتنی ام.
ان شالله زندگیت همیشه پر از لبخند و عشق باشد.

دلم برای نوشته هایت تنگ می شود.

سلام عزیز مهربان.زندگی شما هم چنین باد .نوشته های من ؟؟؟

یه دوست یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 11:44

زنقش بند قضا هست امید آن حافظ
که هم چو سرو به دستم نگار باز آید

تفال بود الان ؟ممنونم

علی چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 00:25

سلام
با تو باید مثل باران حرف زد...

سال نو برشما و خانواده محترم مبارک....

شاید این اندوه ست 
که مرا انتخاب می کند 
برای نوشتن ِ تو 
از عشق هر کاری ساخته است 
شعرهایم 
دفتر خاطرات پروانه ای ست 
که گل اش را چیده باشند 
عطرها کوچ کرده 
باران رفته باشد 
و من مجبورم 
برای عمیق ترین دلتنگی 
از واژه های معمولی 
کوچک و روزمره استفاده کنم
هر چه می نویسم 
باز دست هایم 
تشنۀ حرف زدن با تو هستند !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد