عصر یخبندان


نه!مثل اینکه باید این حقیقت تلخ را بپذیرم که تا مدتها نمی شود و نمی توانم اینجا بنویسم تنها به این دلیل که آقای مخابرات اجازه ی انتقال خط را به خانه ی جدیدمان نمی دهد.لعنت خدا بر اجاره نشینی که هیچ کجا هیچ حقی نداری!با گوشی نوکیا سی6 دوصفر هم که نمی شود آپ کرد چون بی عرضه تر از این حرف هاست.خدا میداند که اگر دریا زحمتش را نمی کشید برا انتقال حرفهایم به اینجا زبان روزه خود را شهید می کردم.علی ایحال با این شرایط فقط می توانم بخوانمتان و گاهی برایتان پیغام خصوصی بگذارم.همین):برقرار باشید و عیدتان پیشاپیش مبارک.



نظرات 18 + ارسال نظر
منیر دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 12:00

سلام عزیزم.
لینکت پاک شده بود و من آلزایمرون هر چه فکر می کردم اسم وبت یادم نمی آمد. اما بالاخره پیدایت کردم.

بی اینترنتی هم درد بدی است. من هم چند ماهی است دچارش شده ام.

بی اینترنتی یک نوع سرطان است به نظر من که باید برای رفعش منتظر معجزه بود :(

علی جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 23:03

و من چقدر دلم می خواهد همه داستانهای پروانه ها را بدانند که بی نهایت بار در نامه ها و شعر هادر شعله ها سوختند
تا سند سوختن نویسنده شان باشندپروانه ها آخ تصور کن
آن ها در اندیشه چیزی مبهم که انعکاس لرزانی از حس ترس و امید رادر ذهن کوچک و رنگارنگشان می رقصاند به گلها نزدیک می شوندیادم می آیدروزگاری ساده لوحانه صحرا به صحراو بهار به بهار دانه دانه بنفشه های وحشی را یک دسته می کردم عشق را چگونه می شود نوشت در گذر این لحظات پرشتاب شبانه که به غفلت آن سوال بی جواب گذشت
دیگر حتی فرصت دروغ هم برایم باقی نمانده است
وگرنه چشمانم را می بستم و به آوازی گوش میدادم
که در آن دلی می خواند من تو را او را کسی را دوست می دارم ......

علی سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 11:00

به من چه مربوط که
آدم زندگی هیچ کس نیستی
من فقط عاشقی بلدم
چیزی هم در بساط نداشته باشم
قلبم پر است
عاشقی تقصیر من نیست
تقدیر است که
قرعه به نام تو افتاده
حالا میخواهی آدم این عاشقی باش
میخواهی نباش
من که گفتم فقط عاشقی بلدم
اما پا به پایم خواستی بیایی
زودتر بجنب
این قلب که بایستد
عشق تو
معجزه نخواهد کرد ..

ممنون . زیبا بود

Maggie دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 17:13

هعیییی.......

بی نت شدی ارغوانم ؟

بدجوووووووووووووووورررررر

شیما شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 00:51

امیدوارم زودتر بیای و بنویسی ...چون من هر وقت که بیکارشم اینجا سر میزنم حتمن ....

قربون تو برم من

nasim سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 13:35

دوست عزیزم. عید شما هم مبارک این روزها خیلی درگیرم سمت جدید و کلی مسئولیت تازه .... دلم خیلی تنگه برات برای خودت و بهار گل روشونو ببوس

Ella سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 12:23 http://oceanic.blogsky.com

هر جا هستین شاد باشین ما هم منتظر برگشت شما می مونیم

زنده باشی

مامان نازدونه ها سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 09:42 http://nazdooneha.blogfa.com

سلام ارغوانم
انشالله بزودی این دوران هم طی بشه و بیشتر از قبل داشته باشیمت

آخ دعا کن . بدون نت سخته برام

هیما دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 18:55

ایشالله بزودی نت خونه ات وصل بشه و دوباره بتونی بنویسی

خدا از زبونت بشنوه

شیرین دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 18:48 http://www.rozegar-khosh.blogfa.com

سلام ارغوان جان . انشاالله که بزودی زود یه خونه خوشگل در جایی که دوست دارید بخرید
خوشحال میشم اجازه بدید لینکتون کنم . منتظر حضور زیباتون هستم

عزیزم به زودی میام و میخونمت . از آشنایی باشما خوشوقتم

نبات دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 09:22 http://be-live.blogsky.com

چه بد!
ما اینجا می مونیم تا برگردی

نبات شیرین و شکر ! ممنونم

duman یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 14:57

دم علی جونتون گرم واقعا کم نذاشته برات

?

انیران جمعه 26 تیر 1394 ساعت 17:58

ماگروه سرود این دنیای مجازی کمال تشکررا ازدریابانو داریم که موجبات انتقال حرفهای شمارا روی این دیوار مجازی فراهم کردند...
عیدتون خیلی خیلی مبارک
ایشالا سال دیگه این موقع تو خونه ی خودت باشی خونه ی خود خودت...

فدای تو بهترینم

سهیلا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 17:00 http://nanehadi.blogsky.com

چه حیف.ارتباطمون کم میشه.انشاله زودتر درست بشه

سهیلای عزیزم

آوا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 05:59 http://ava-life.blogsky. com

واااای همش گفتم چی شدی، کجا رفتی که آپ نمیکنی
مستاجری و خوب اومدی
به امید خونه دار شدنمون ....هروقت تونستی ی خبری از خودت بده

مستاجری
به چشم عزیز دلم

علی جمعه 26 تیر 1394 ساعت 04:47

ارغوان جان عید شما هم مبارک باشه

علی پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 16:18

سلام ارغوان جان
نبودنت سخته.....دلتنگی داره...
همیشه که نه
گاهی آدمی
دلش برای فاصله‌ها هم تنگ می‌شود
فاصله‌ی چشم‌ها تا لب
فاصله‌ی خنده تا خنده‌ای دیگر
و هر فاصله‌ای که شبیه دلتنگی
حس نیست‌ شدن چیزی را می‌دهد
که هنوز هست....

سلام علی جان.عیدت مبارک

باران پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 12:46 http://baranoali.blogsky.com

سلام ارغوان عزیزم
خوشحال شدم خوندمت
ایشالله بزودی مشکل مخابرات حل بشه و زود بزود برامون بنویسی

عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد