! count to ten

آمدم اینجا یک راز را با شما در میان بگذارم . رازی که چندان هم برملا شدنش بد نیست .

من در زندگی ام یک فرشته دارم . می دانستید ؟

یک فرشته همین نزدیک نزدیکم . بغل دستم نیست ها ! نفس به نفسم نیست ها ! اما از نزدیکانم است . 

خب این فرشته جریان دارد . بگذارید برایتان کمی از این فرشته حرف بزنم .

اولا که زن است . بانوست و این را هم بگویم که کارش را خوب بلد است . 

یعنی این زن هم خانه دار خوبیست هم مهربان است . هم زیباست . هم بسیار دلسوز و هم فداکار و هم خیلی چیزهای خوب دیگر . مگر فرشته ها غیر از این خصوصیات چی دارند ؟هان ؟

و من مفتخرم بگویم که خواهرم است . خواهر بزرگ من یک فرشته است . می دانید چرا ؟

حتی اگر خصوصیات بالا را هم نمی داشت شک ندارم میشد به پاس این خصلت نیکویش او را در مجموع خوبان و مقربان به حساب آورد اینکه : برای همه ی زنان پیرامونش ، برای تمامیِ تمامی شان از خدا می خواهد که بی دردسر و بی چک و چانه "مادر " شوند . چیزی که خودش نیست . یاد ندارم ! یاد ندارم و ندیده ام که به زنی حسادت کند وقتی غذا میگذارد دهان بچه اش . چه بسیار دیده ام که ذوق مرگ شده از حرف و رفتار کودکانه ای و لذت برده از مادرانگی های اطرافیان. خیلی حرف هست ها ! اینکه تو برای هم عروسانت با وجود رند بازیهای فریبکارانه ی شان حتی ، سلامتی بخواهی پشت در اتاق عمل وقت زایمان .  امروز بیایی عکس نی نی تازه وارد خانواده ی شوهر را بگذاری پروفایل واتسابت و به نی نی یک وجبی و پف کرده ی یک روزه خوش آمد بگویی ...

خیلی حرف است که زن باشی و حسادت نکنی . و از ته دل برای همه به خاطر شادی های زندگی شان خوشحال باشی . بیراه گفتم اسمش فرشته است ؟


* ده روز سخت پیش رویم است . ده روز که هر ماه فرا میرسد . خداکند این ده روز را بتوانم درست و حسابی پشت سر بگذارم . بشمارید : 1 !

passenger-let her go 

 ببینم ! اصلا کسی این حرکت منو دوست داره که آهنگ پیشنهاد میکنم ؟ :)

نظرات 6 + ارسال نظر
آویشن یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 19:01 http://dittany.blogsky.com

منم یه خواهر بزرگتر از خودم که برام همه چیز زندگیمه و بیشتر از یه خواهره برام.
امیدوارم خواهر شما هم همیشه در کنارتون سلامت باشن.
درضمن مرسی واسه پیشنهاد آهنگتون.پسنجر خیلی خوبه

آویشن عزیز به این خونه خوش اومدی ... زنده باشی

مامان نازدونه ها یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 20:12 http://nazdooneha.blogfa.com

هر چقدر دنیا ازین آدمای فرشته سان داشته باشه بازم کمه
خوشبحالتون که داریدش
آهنگاتم که خیلیاشو دانلود کردم و به عشق خودت گوششون میدم

مرسی که آهنگا رو دان میکنی ... بوس

nasim یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 10:38 http://zanzouleh.blogfa.com/

راست گفتی واقعا فرشته است... من که خیلی حال می کنم با آهنگات مخصوصا اون محلیه

انیران جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 21:04

یه فرشته که بالهاش زیر لباسش میمونه
من به شخصه عاشق بچه ام و میتونم حس کنم بچه نداشتن چقدر سخته
امیدوارم این فرشته تجربه کنه شب تا صبح بیداربودن رو
تحمل کنه گریه های بچه رو به خاطر دل دردش
ولالایی بخونه برای یه فرشته مثل خودش
اینا همه سخته ولی شیرینه,درسته؟

نبات پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 09:16 http://be-live.blogsky.com

برای این فرشته ندیده آرزوی رسیدن به رویاش رو می کنم ... و مطمئنا آدم هایی که تفکرات مثبت برای دیگران دارند خودشون هم زندگی پیرامونشون شاد و مثبته ...
من با پیشنهاد آهنگ موافقم

آرزو(همه اطرافیان من) پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 00:31 http://ghezavathayam.blogsky.com

قبول دارم دوست من و تبریک میگم بهت برای داشتن چنین فرشته ای.
از خدا میخوام دامن ایشون رو هم سبز کنه و لذت مادری رو نصیبش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد