زامبی بودن بهتر از سالم بودن است . نقطه .

توپید به من که : "کمتر بده به این دختر بخوره ! خیلی چاق شده ... فردا مثل فلانی می شه . "

فلانی ، اسم داشت البته من قیچی اش کردم اینجا . دختر خودش بود ها و درست روبرویش ، بغل دست من نشسته بود و داشت به سخنرانی مادرش گوش می داد و هشدارهایش به من برای رژیم دادن به بهار تا مبادا مثل او چاق و بی ریخت !!!! شود . من اصولا زن حاضر جوابی نیستم اما یک جاهایی توی زندگی سکوت نمیکنم و حرفهایم فوران میکند بیرون و آن شب نمیتوانستم زبان به دهن بگیرم . وسط آن شلوغی سرشار از سکوت ، حاضرین نشسته بر میزهای اطراف که از نزدیکان و وابستگان بودند خیلی هایشان به خوبی  توانستند صدایم را بشنوند چون خشم و عصبانیت چاشنی اش شده بود .در اصل بلند گفتم تا همه ی آنهایی که گشتند و گشتند و نقطه ضعفی از بهار پیدا نکردند جز همین اندام که در سایر هم سالانش کم پیدا میشود چون دچار سوء تغذیه اند ! و هی به بچه گیر دادند و هی اسم گذاشتند رویش و مثل ندیده ها نسخه تجویز کردند که زامبی اش کنند .

دستم را حلقه کردم دور گردن فلانی و رو به مادرش گفتم : " یک مدت مثل یک احمق ! به دختر 7 ساله ام  پیله کردم که این را نخور ، این یکی را کمتر بخور ! چاق شدی ! لباس اندازه ات نیست و حاصلش شد چی غیر از اینکه دو هفته ایست ناخنی ندارد برای گرفتن ! و لامپ روشن اتاقش موقع خواب ؟ " بس است و بس کنید . میخواهم بگذارمش به حال خودش . مثل فلانی هم شد فبها !چه که اگر یک دخترسالم و مهربان و خوب توی خاندانتان هست همین یکی ست . که رنگ پریده های لاغر و رو فرمتان سر تا پا مریضی و مشکل اند . و در آخر :" یک بار دیگر کسی به هیکل دخترم اشاره کند حتی ،  خودم می دانم و خودش ! "

از آنشب به بعد تا امروز پیش از خواندن این مطلب از وبلاگ آلمای توکل عزیز  ، فکر میکردم زیاده روی کرده ام اما الان دیگر نه . خوشحالم که پشت دختر زیبا و معصومم مانده ام . آخر این من بی شعور به چی این الهه ی زیبایی اینهمه حساس شده بودم ؟؟؟ 


* یادش بخیر این : 25 Band - Az Man Nagzar .mp3


نظرات 9 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 12:33 http://lahzehayataram.blogfa.com

سلام ب روزم باحضورادم حسابیایی چون شما

ای جان! عصبانیت بجایی بوده!! کلا جماعت ساخته شدند برای گیر دادن همونی که گلابتون گفت به بچه های منم برای لاغری گیر میدن و به بچه شما....
مهم نیست چیزی که واقعا مهمه فقط سلامتی این فرشته های پاک خداست

همیشه شاد باشی ارغوان جونم

قربون تو.همچنین .

مامان نازدونه ها پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 09:40 http://nazdooneha.blogfa.com

ای جانم به بهار خوش تیپ وخوش هیکلمون
اگه دقت کنی این چند ساله قد ووزن بچه ها مخصوصن دخترها نسبت به قدیم خیلی کمتر شده جوریکه از جلوی دبیرستان دخترانه رد میشم قدشون خیلی کوتاه شده و کمتر دختر قدبلند و هیکلی توشون می بینم
بهار جان نسبت به همسالانش قد ووزنش طبیعیه چون دوستاش قدکوتاه یا لاغرند دلیلی بر چاق بودن اندام دختر نازمون نیستش

شیما سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 22:17

خیلی ام بچه م خوش هیکله...
حالا گیریم چاقق هم بشه ...فضولیش به هیشکی نیومده...
ینی من اگه اونجا بودم ...میدونستم چ بلایی سرشون بیارم ...خودتم خووووب جوابشونو دادی

علی سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 09:45 http://www.ploton.blogsky.com

سلام ممنون از حضورت دروبلاگم واظهارلطف به عزیزم ومرسی
که درجشن تولدماشرکت می کنید

خواهش می کنم

گلابتون بانو دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 16:24 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

شیره ارغوان!!!
ماشاالله به این دختر خوشگل! خیلی هم خوبه! من که از خدامه بچه هام یه کم تپل بشن!!!
مردم کارشون گیر دادنه! به بچه تو گیر میدن که تپله به بچه های من گیر میدن که لاغرن! خوب هر کس یه مدله دیگه! به کسی چه؟!

فدای تو بشم
به قول علی : کاش مردم انقدر خودشون رو توی پوستین خلق نندازن و سرشون به زندگی خودشون باشه ...

nasim دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 14:05 http://zanzouleh.blogfa.com/

نمی تونم بگم چقدر از خوندنت لذت بردم مرسی که هستی

ممنونم نسیم جان
خوشحالم که دوست جدیدی اومده اینجا :)
خیلی خوشوقتم

انیران دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 11:32 http://tutiehend7007.blogfa.com/

راستی آمدم ونوشتم

آفرین به تو

انیران دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 11:31 http://tutiehend7007.blogfa.com/

خوب کاری کردی...خوب جوابشودادی...
عروسک تهاجم فرهنگی کم بود خانواده ها ول کن نیستن...منم بچه بودم ازاین حرفابهم زیاد میزدن بهارالان تو سن رشدهستش...الان که فعالیتش زیاده وبچه است نخوره پس کی میخواد واسه بدنش ویتامین وهزار تاماده ی غذایی لازم رو جذب کنه.فقط حواست باشه چربی ها ومواد قندی مضر مصرف نکنه که براش ضرر داره...

حواسم هست . بهار وقتی به دنیا اومد ی بچه ی درشت بود و من خیلی هم بهش رسیدم . الان چاق نیست اما چون از نظر چهره شبیه به کسیه که نزدیکه بهش و طبق نظر اونا چاااااااااااقققق شده همه دیگه نمیدونن چی بگن و به چی ایراد بگیرن میگن غذاشو کم کن مثل اون نشه . در صورتیکه اون فرد هم چندان چاق نیست و جزو بهترین و عزیزترین کساییه که تو خونواده شوهرم دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد