از دست خویشتن به کجا می توان گریخت ؟

من آدم توسویی هستم . میروم فیسبوک و جستجو میکنم ، از این پیج به آن پیج . پیج های هنرمندان را میبینم ؛ بازیگران را نه ! خواننده ها و نوازنده ها را نه ... هنرمندان را ... پیج آن هایی را که با دستهایشان و چشم هایشان و فکر های بکرشان حماسه خلق میکنند . دقیقا حماسه می سازند . تصویرگری میکنند ... مجمسمه می سازند و کنار تابلوهایشان عکس می گیرند و خلاصه مثل من نیستند ... عاطل و باطل و بیخود نیستند . آدم ترسویی هستم . چون یک جاهایی موس توی دستم بی حرکت می ماند و پیج را با بدبختی میبندم . همین اتفاق برای خیلی وب ها می افتد . آخ و امان از قلم به دستهای دنیای وب . از همه ی شان و جمله هایشان می ترسم . ترس همراه با یک حسادت دیوانه وار . آن روز به زهرا گفتم از این وب ها به من معرفی نکن . بگذار در جهل خودم باقی بمانم و بمیرم . برای من درد است . درد ندانستن و کم داشتن واژه ... می ترسم و وبلاگ های از ما بهتران را با حسادت می بندم . و میخزم توی آشپزخانه و به روی خودم نمی آورم و انگار نه انگار ... غصه میخورم فقط و از خودم بدم می آید ...


* هفته ی سخت و دردناکی داشتم ... حالا به وقتش می آیم و برایتان میگویم چه مرگم بود :)

نظرات 6 + ارسال نظر
انیران سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 16:55 http://tutiehend7007.blogfa.com/

بله...
کلی هم تعجب نمودیم اینجوری...
غافلگیرشدیم رفت...

حالا بعد از غافلگیری به من یه پیام بده دختر خوب :)
البته اگه دوست داشتی ...
دوست هم داشتی میتونی زنگ بزنی ، فوت کنی و قطع کنی :)

انیران دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 22:41 http://tutiehend7007.blogfa.com/

خوبه والا
بااین فلمی که داره کلی تواضع هم داری حسادت هم می کنی اونوقت من چی بگم که سال به 12ماهبه تعداد انگشت های دست پست میذارم اونم بسیارمسخره ویخ کلی هم اعتماد به نفس دارم...

آلما پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 17:02

سلام
نوشتن جسارت میخواد ارغوان جان که شما داری
ازشما چه پنهان گاهی منم دوست دارم مثل شما بودم و مینوشتم
عزیزوم ارغوان جونی:
همینکه انقد روان و دلنشین مینویسی خیلی خوبه
فدای تو آبجی

تو همیشه به من لطف داری آلما جان
ممنونم
بوس

گلابتون بانو سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 17:30 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

کار بدی میکنی ارغوان!!!
تو فقط داری یه جنبه از این آدمها رو میبینی. جنبه قشنگ یا به اصطلاح ویترینشون رو. پس نباید از روی این قضاوت کنی و اونارو از خودت بهتر بدونی.
هیچ کس کامل نیست و هر کس قطعا حداقل یک جنبه مثبت رو تو وجودش داره. روی اون جنبه مثبت و خاص خودت تمرکز کن!

فدای تو بشوم ،در زندگی ام هرگز هرگز هرگز نخواسته ام جای کسی باشم .دلم نخواسته.و آرزو نکرده ام.حسادتم فقط و فقط ب قلم است و اندیشه و افکار.همین و بس.

ازجنس دیگر سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 14:24 http://jmp.blogsky.com/

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##




به وبلاگم سر بزن...
خوشحال میشم ...
راستی با تبادل لینک موافقی؟؟؟

علی سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 11:35

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد