می بوسمت که مزه ی روحم عوض شود ...

 دلم از این هودهای آشپزخانه میخواهد که پخش کننده ی موسیقی دارند . یعنی تو سرت توی قابلمه و تابه است و گوشت با آهنگ مورد علاقه ات . دیگر نیاز نیست همش با دست چرب و چیلی گوشی ات را برای تعویض موسیقی و کم و زیاد صدا ، لمس کنی  :) 



تمام زنان دنیا

برای مردانی که دوست دارند

شال گردن می بافند ،

جز من

که نشسته ام اینجا

و برای تو ،

شعر می بافم ...

نسترن وثوقی "


*و اما  دانلودانه ی نوستالوژیک من : اولی مدونا و دومی مارتیک  :


Madonna_-_Love_Profusion_-1

Martik-Gharghabeye-Dard-2 

  

 



نظرات 8 + ارسال نظر
...ح شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 16:53

هزار هزار ماشالا۰۰۰نام خودا و نووره ۰۰۰ دنیا نیره ده طوره

آلما پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 19:16

سلام ارغوان بانو
از دیدن عکس بچه هات چنان ذوقی کردم ک انگار بچه های خودم..
ایشالا در پناه حق سالم و سلامت باشن
ببخش ک کم هستم ولی همیشه بیادتم بانو ارغوان

عزیز دلم چ خوب که اومدی و از خودت خبر دادی آلمای مهربونم . باش حتی اگه دیر به دیر بیای ....

شیما سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 16:20

من هم دلم از این هودها خواست !!!
ای جااااااااااااااااااااااااااان...بهار خیلی شبیه باباش شده و هم چنان درگیر چشمای دختر کش کیانم :)

فدات بشم .آره بهار کپ باباشه.جذاب و خوش تیپ.

انیران سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 16:08 http://tutiehend7007.blogfa.com/

بیا
هی بهت میگم عکس بچه هاتو بذارگوش نمیدی
ببین چقدرهوادار دارن
خدانگهشون داره
دلم میخواست کیان اینجا بودمحکم بغلش میکردم...
بهار هنوزم به علیه السلام میگه علیک السلام؟

إ یادته علیک السلام ?

مامان نازدونه ها سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 09:39 http://nazdooneha.blogfa.com

ای جااانم به دو گل قشنگت خداوند حافظ سلامتی وشادیشون باشه از طرفم ببوسشون
گل دخترمون شباهت خودتو داره ارغوان جان (:

فدای تو بشم من
بهار البته بیشتر شبیه باباشه ... باید از نزدیک ببینی . کیان بیشتر از بهار به من رفته :)

علی دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 22:41

منم تازه تبلیغشو دیدم دلم خیلی خواسته

این دخترک چه نمکینه! زنده باشه

فدای تو آرزوی خوبم

دریا دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 18:21

ای جانم!بهار خانوم قشنگ و کیان کصافط
چقدر بزرگ شدن
فدای تو و جوجه هاااا
راستی ما از این هودها داریم هااا!نمی آیی ببینی؟؟؟باور کن به خاطر اومدنت دروغ هم میگم..(:

کیان کصافط رو خوب اومدی :)
فدای دعوت کردنات بشم من . دعا کن به دل علی بیفته ما رو بیاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد