زمستانه ...

مثل دانه ای ساده لوح ام !!!بی لحظه ای درنگ و تفکر ،همینکه دنیا بگوید خاک بر سرت ! سبز می شوم :)


پ ن : تازه کم کم دارم بزرگ میشوم . آنقدر که یاد گرفته ام جلوی توهین و تحقیر و کمبود نباید عقب کشید . باید سینه به سینه شد ... اوهوم :)


*زمین از آمدن برف تازه خشنود است

من از شلوغی بسیار رد پا بیزار  ...

" فاضل نظری "

 


نظرات 6 + ارسال نظر
مامان نازدونه ها سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 10:03 http://nazdooneha.blogfa.com

تغییرات بزرگ شدنت مبارکه (:

انیران دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 14:13 http://tutiehend7007.blogfa.com/

برف رادوست ندارم
همه ازرد پایم می فهمند از کجای خیابان تنها شدم...
*******
احسنت چیزای جدید یادگرفتی...

اوهوم

Goddess شنبه 27 دی 1393 ساعت 01:53

سلام بزرگوار
امیدوارم حوالی شما گرم بهار آرامش باشه، و در کنار عزیزانتون هر لحظه شکوه سلامتی رو جشن سپاس بگیرید!
از اینکه می نویسید خوشحالم
امیدوارم همواره زیبایی و سعادت در اطرافتون بدرخشه

دلتون گرم یاد خدا
در پناه حق...

باورت میشه از دیدن اسمت چه ذوقی کردم ؟
چرا انقدر زیاد نیومدی و نبودی
همیشه باش رفیق خوب من ...

این جور بزرگ شدن خیلی خوبه!
بزرگ باشی همیشه!

مرسی عزیزم

شیما یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 22:57

دوره زمونه ٰ، دوره ی سکوت نیست خواهر ...

خرابی از حد گذشته ...

علی یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 16:36

هم از سکوت گریزان، هم از صدا بیزار
چنین چرا دلتنگم؟ چنین چرا بیزار

زمین از آمدن برف تازه خشنود است
من از شلوغی بسیار رد پا بیزار

قدم زدم! ریه هایم شد از هوا لبریز
قدم زدم! ریه هایم شد از هوا بیزار

اگر چه می‌گذریم از کنار هم آرام
شما ز من متنفر، من از شما بیزار

به مسجد آمدم و نا امید برگشتم
دل از مشاهده‌ی تلخی ریا بیزار

صدای قاری و گلدسته‌های پژمرده
اذان مرده و دل‌های از خدا بیزار

به خانه‌ام بروم؟! خانه از سکوت پر است
سکوت می‌کند از زندگی مرا بیزار

تمام خانه سکوت و تمام شهر صداست!
از این سکوت گریزان، از آن صدا بیزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد