تب آلود

دیدی امشب هم گذشت و خوابم نبرد ؟ حالا تو هی بیا و بگو خسته ای ! بگیر بخواب .... سه روز و سه شب است یا بیشتر ؟ که گر گرفته ام ... که یک جوری هم هستم و هم نیستم . خوب نیستم خلاصه ...

تمام شهر ، تب دارند و هذیان می گویند ! تو می آیی با دم کرده ی آویشن و وانمود می کنی :"این یکی معجزه می کند! بخور ، سرحالت می آورد ... تمام شهر بیمارند ! تو تنها نیستی که ! بچه نشو و نق نزن "

من بچه نیستم عزیز دلم ! خسته هم نیستم . خوابم هم نمی آید ... 40 درجه هم نمیفهمم یعنی چه  ... 

نیاز من امشب ، چیزی فراتر از مسکن های معمول است . من امشب باید پی کسی باشم که زمانی عاشقش بودم و حالا نیست . همان کسی که بلد است استامینوفن را درست عین خود خودش تلفظ کند . اس ... تا ... می ... نو ... فن . 


پیرزنی شوم

آلزایمر بگیرم

زنگ بزنم

انگار 

پسرم هستی

بگویم

چقدر

دلم

برایت تنگ است ...

 

سارا محمدی اردهالی  

funny-hilarious-Darkly-humorous-photo-series-fallen-people (16)


** دانلودانه :  “Eye to Eye” 

آلبوم پیانو “Saving Tiny Hearts” از Paul Cardall

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان نازدونه ها سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 10:06 http://nazdooneha.blogfa.com

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

شیما شنبه 20 دی 1393 ساعت 20:46

با اسکناس نه،
با التماس نه!



باید خودش بیاید و دیوانه‌ات کند؛

آن تلخ دلنشین،

آن شور بی شمار . . .

انیران جمعه 19 دی 1393 ساعت 18:19 http://tutiehend7007.blogfa.com/

کاش پیرزنی شوم...
.
.
.
.
ارغوانی جونم غمگین نباش دیگه...
.
.
.
کاش مردابفهمن شخصیت خانوم ها چندین وچند بعد متفاوت داره... مادر بچه ها باعروس خانواده با همسر مهربون با دختر بابا وخیلی نقش های دیگه خیلی فرق میکنه

غمگین نیستم عزیز دلم.نگران نباش.مردها که تکلیفشون معلومه .مردها با تمام کم و کسری هاشون دوست داشتنی ترین مخلوقاتن (الان فیمینیست ها میان میبرنم‏)‏

duman جمعه 19 دی 1393 ساعت 17:47

حرفی برای گفتن ندارم!فقط آرزوی خوشبختی دارم برات ...

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد