در خیال های خودم

خوشا به حال خودم که تنها ارتباطم به فرانسه ، لیوان چای بعدظهرم است ...

 نه جنجال آفرین بیلبوردهای جهانم و نه تصویرم سوژه ی مضحک "مادام فیگارو " ...

من هنوز ... چونان مادرم ، خانه داری ساده ام که خبر ندارد بیرون از چهار دیواری خانه اش قیمت نان و رب و گوشت چند است . و هر روز لیست بلند بالای خرید می نویسد .

 بعد از ظهرها به فکر شام است و صبح ها فکر ناهار . و این پیچیده ترین مشغله ی فکری مکرر زندگی اش است . 

خوشا به حال خودم  که همه چیز را سپرده ام به خدا و خیالم آسوده است که او به فکر همه چیز و همه کس است . به جنگ ها به وقتش خاتمه می دهد و به بیماران لباس عافیت می پوشاند روزی که صلاح می داند . می بخشد و میگیرد و همه ی کارهایش روی حساب و کتاب است . و خانه های همه را سقفی از آرامش است . 

خوشا به حال خودم  واقعا :)


* هر جا هستید خوب و خوش باشید رفقا !

* *دریا ! دیدی سی و یک سالگی چقدر زود از راه میرسد ؟ به قدر پلک بر هم زدنی  ....  

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان نازدونه ها سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 09:52 http://nazdooneha.blogfa.com

فحسبی الله
احوالت همیشه بر بهترین حال

برای تو سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 01:46 http://dearlover.blogfa.com/

چقدر خوب گقتید خدای مهربون حواسش به همه هست

امیدوارم که بهترین ها براتون اتفاق بیفته همیشه و همیشه

همچنین عزیزم

علی دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 19:14

سلام ارغوان خانم
واقعا ادم هر چه خبر از اطراف نداشته باشه آدم آسوده تره...........

اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد