رسیده درد به عمق ِ... به عمق ِ عمق ِ عصب

قول داده بود این روزها بیشتر خانه باشد . اما بیشتر اگر نه ، ولی شاید بشود گفت همانند همیشه ، ساعات زیادی را بیرون از اینجاست . و مرا و این حال مذخرف مرا با پیرزن تنها می گذارد . مردها قلب ندارند . مردها عاطفه ندارند و مردها آنقدر که خیال میکنی ، همان اندازه ی کم هم حتی ، احساس ندارند . برای مردها باید زن باشی و مادر بچه ها و پرستار مادرشان تا خوب باشی . تا یکی یکدانه باشی . مردها خیلی خودخواهند . من اگر جای مردها بودم .... من جای خودم باشم هنر کرده ام ....


* بدترین حس اجاره نشینی اینست که دلت از نداشتن یک دیوار چند سانتی میگیرد . از اینکه نمی توانی سال به سال بچه ات را بچسبانی به دیوار و با مداد خطوط قد و قواره اش را علامت بزنی و یک تابلوی زیبا داشته باشی از انسان سازی ات ! من و امثال من دستمان از خیلی چیزها کوتاه است خدا اما باز بی اندازه شکر :)

نظرات 4 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 12:05

سلام ارغوان جان روز خوبی داشته باشی
ممنون به خاطر افی که گذاشته بودی ببخش امروز ایمیلم باز کردم
عجیب لذت بردم
ارزوی بهترین ها را برات دارم انشاالله در پناه حق زندگی شاد و پر از احساس داشته باشی......

سپاس

مامان نازدونه ها سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 10:30 http://nazdooneha.blogfa.com

خدا نکنه هیچ انسانیش قلب واحساسش رو تو محل کار وجایی غیر خونه جا بذاره
به امید زود خونه دار شدنت چرا که مطمئنم با این عشقی که به بچه هات داری خونه رو محل فوق العاده ای برا تحقق آرزوهاشون میکنی

نه فدات. بد برداشت نشه .از صدقه سری بزرگترهاش،علی مجبوره صبح تا شب بدوه.باید میدونستم نمیشه خونه بمونه حتی اگه بخواد.ما زندگی مون رو از زیر صفر شروع کردیم.خدا از زبونت بشنوه.با این وضع اما بعیده ظاهرا...

انیران دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 15:16 http://tutiehend7007.blogfa.com/

درد های عمیقی رو بررسی کردی...
کاری نمیشه کرد جزصبرچاره ای نداره،داره؟
************
خیلی وقته عکس کیان رو نذاشتی ها...دلم براش تنگ شده...

چشم فدا به زودی میزارم عکس رو برات

علی دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 07:30

ارغوان خانم سلام
مرد ها ممکنه احساسشون را ابراز نکند ولی مطمئن باش در ماندن کنار همسر حتی اگر اون را دوست نداشته باشند راسخ تر هستند البته این موضوع کلیت نداره ..........سلامت که باشی و همین که فکر های زیبا می تونی تو ذهنت ایجاد کنی بهترین سرمایه هست که خداوند هدیه داده خواسته هاتو محدود به یک چار دیواری نکن..........برات ارزوی سلامتی سعادت و عشق می کنم در پناه حق.....

از علی آقا غیر از این نظر هم انتظارش نمیره :)
شما مدافع حقوق مردها باش برادر . زنده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد