از روزگار دلگیرم ! ای کاش رنج آخر داشت ...

فقط خسته ام . آنهم خیلی . خیلی زیاد . واتساپ را حذف کردم . تماس ها و ارتباط هایم را به حداقل رسانده ام . برای پیرزن هر کاری از دستم برمی آید میکنم . خودآزاری ام مرا وادار کرده به خیلی کارها از این دست . که تا نفس آخر بشور و جمع کن و آویزان کن و تمیز نگه دار و دستمال بکش و ..و...و...

 خسته ام . اما در من یک احساس ناخوشایند دارد شکل میگیرد . دلم از آن قرصهای ریز و تلخ و فراوان میخواهد . همانهایی که با فقط یکی شان کافی بود فراموش کنم برای ساعت ها ، که کجا هستم . 

-------------------------------

* رحمت بر امواتت چاوشی ! با پاروی بی قایقت ...

** خدایا ! کاری کن این بچه ی واحد پایینی ، کمتر توی حمام جیغ و داد کند . سرم رفت :(

*** ضعیف شده ام . در نوشتن ، در دیدن و شنیدن . در ارتباط با دیگران . در همه چیز شاید ...

نظرات 5 + ارسال نظر
شازده کوچولو سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 12:04

میدونم همین روزا تولدته . ولی دروغ چرا ، تاریخ دقیقش یادم نیس ... یعنی اینقدر این 3 هفته به خاطر دندوون درد و کشیدن دندون عقل ، درد کشیدم و انواع مسکن ها رو نوش جان کردم ، رو به آلزایمر دارم میرم ...
بگذریم عزیز دل
تولدت خیلی مبارک.ایدوارم که خیلی دیر نشده باشه

سلام عزیزم . چهارم آذر بود
فدای سرت . الان خوبی ؟ دندون عقل رسما آدم رو به فنا میده کشیدنش . عافیت باشه نفسم .

انیران شنبه 8 آذر 1393 ساعت 08:36 http://tutiehend7007.blogfa.com

سلام بر بانو ی زحمت کشِ مهربونه تمیزِظریفِ خوشگلِ مامان فداکارِ مودبِ دلگیر ازروزگار........
ای بابا !مادرشوهر ندارم که بفهمم چی می کشی خوآهر!!! اما میدونم رعایت نکردن بهداشت فردی اونم تواپارتمان یعنی چی...

برای اینکه به خودت روحیه بدی به این فکر کن که اگه اون خانم نبود الان علی آقایی هم نبود که بشه بابای بهار وکیان...

اوووووووووو ه . چقدر در نوشابه باز کردی برای من ... مرسی عزیز دلم
بابت اینکه هستی یک دنیا سپاس
بخدا انیران آمدم وبت کامنت بزارم کد بهم نداد برای تایید :(

علی سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 20:14 http://fall-a-man.blogfa.com/

سلام ارغوان جان
برات و خانواده محترم ارزوی ارامش و سلامتی دارم
مرسی از حضورت و ممنون از لطف شما در مورد نوشته ها
خواهر جان سعی کن رفتارهای خسته کننده را از خودت دور کنی
رفتارهایی که در دراز مدت باعث اسیب های روحی جبران ناپذیر برات میشه دوری از دیگران هم روح را خسته می کنه و جسم را بیمار محیط های مجازی به نسبت کافی نه همیشگی می تونه برات ارامش را به ارمغان بیاره باز هم برات ارزوی سلامت و سعادت دارم.........قربان شما

ممنونم علی جان

گلابتون بانو دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 21:06 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

خستگی داره اما خیلی ارزشمنده! خدا قوت!

ممنونم عزیزم

مامان نازدونه ها دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 13:11 http://nazdooneha.blogfa.com

عزیزم...
خودآزاریهات فقط به نفع مادر شوهرت شده که کارهاشو به نحو احسن وبا بیشترین آزار برا خودت انجام میدی وقتی کاری قراره اینجوری از آدم نیرو وتوان کم کنه نه تنها ثواب نداره بلکه عینه گناهه بفکر خودت و بچه هات باش اصولی با بقیه ی خانواده ی همسرت صحبت کن که مراقبت ازش دوره ای بشه تا مسئولیت نگهداریش شونه های یه نفر رو خم نکنه

فدات شم . دوره ایه مثلا . خدا گواهه خداگواهه خدا گواهه اگر فقط کمی بهداشت فردیشو رعایت میکرد به دیده ی منت پیش خودم نگهش میداشتم . چنانکه سه سال باهاش توی یه خونه بودیم . منتهی اون خونه فرق داشت محیطش با این آپارتمان بی حیاط و نقلی . لال شم اگه دروغ بگم که برای من جزو بهترین ارزش هاست ارزش دادن به پیرترها . ولی باید بشه . باید بشه کنار هم باشیم . باید رعایت بشه خیلی چیزا که برای این خانم از دوران جوانی حتی مفهومی نداشته . اما با این اوصاف همین ده روز هم به طور زجرآوری میگذره . باید باشی و ببینی که بدونی چی میگم . خدا عاقبت همه ی ما رو ختم به خیر کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد