جالب است ...

 طرف آمده یواشکی وبلاگ مرا پیدا کرده ، خوانده و یک آب هم رویش .

من متوجه شدم . بهش گفتم نمیخواستم پیدا شوم و تو بخوانی ام . حالا هم که پیدایم کردی دیگر نمی نویسم اینجا و اینکه من هم با این کار خودت و ردی که گذاشتی وب نوشته هایت را پیدا کرده ام . 

امروز میروم میبینم خیلی طلبکارانه وبش را تعطیل کرده و دلیلش را پیدا شدن سر و کله ی من عنوان کرده . 

خیلی مسخره است بخدا .. 


دوستان ! من اینجا را به روز نمیکنم . اما عوضش یک جای دیگری با نام جدید و همه چیز جدیدتر حتی ، دست و پا میکنم . چه مخاطبان روشنم چه خاموشهایی که تا حالا فقط آمده اند و رفته اند و بیصدا بوده اند ، میتوانند از من بخواهند برایشان آدرس را بفرستم .

پس ! مامان رهام و آلمای عزیزم هم دوباره آدرس ایمیل بدهید تا خبرتان کنم .

فدای محبتتان 

ارغوان شما  

نظرات 11 + ارسال نظر
کودکانه هایم جمعه 11 مهر 1393 ساعت 14:26 http://monirmonir.blogfa.com

سلام. خوبی؟
دلم برای نوشته هات تنگ شده. اما متاسفانه رمز رو فراموش کردم. آخه فکر نمی کردم از این به بعد همه نوشته هات رمزدار بشه.

روزهات شیرین عسلی.

Goddess یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 00:22

سلام بزرگوار

امیدوارم حال دل شما خوب باشه و سایه ی مهربانی تون بر سر غنچه های دوست داشتنی زندگیتون مستدام باشه

میلاد با سعادت آفتاب هشتم،حضرت علی بن موسی الرضاالمرتضی(ع) مبارک باشه بر شما

در پناه حق...

گلابتون بانو پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 10:31 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

ای وای. چه بده که این جا هم نشه حریم خصوصی داشت...
اگر خونه جدیت رو ساختی حتما خبرم کن دوست خوبم.

ب روی چشم عزیزم

علی چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 20:16 http://fall-a-man.blogfa.com/

سلام دوباره چی شده ارغوان خانم....ما که حتمی نباید بدانیم

توضیح دادم که

کودکانه هایم... یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 22:08 http://monirmonir.blogfa.com

سلام.
میشه منم آدرس جدیدت رو داشته باشم ارغوان؟

عزیز دلم !
اگر بسازم ... اگر بسازم چشم
فعلا که از فکر ساختن وب افتادم :(

مامان رهام شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:53

امان از دست این آدمهای مزاحمی که خیال میکنند خیلی زرنگند
شرمنده اگه ناراحت نمیشی به ایمیل صادق بفرست
مرسی
منتظر خواندنت هستم

خب کو ایمیل آقاتون ؟

عسل شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 13:19 http://hezaroyekshab-asal.blogsky.com

چی شده عزیزم؟؟؟بازم مزاحم؟؟به منم ادرس بده ک گمت نکنم

ای به چشششششششششششم

سهیلا جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 11:57

عجب ....
بازم اسباب کشی به لطف بعضی موجودات نااهل
واقعا که......آدم چی میتونه بهشون بگه
مهم که هستی ارغوانم...مهم اینه که قلمت مانا باشه به کوری چشم بعضیا
دوستت دارم و منتظر خونه ی جدیدت و دوباره سرت هوارشدن....

فدای تو

آلما پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 22:10

سلام ارغوان جان
خوبی؟
مدتیه دسترسی به اینترنت ندارم امروزهم شانس یار بود که پستتو ببینم. بیخبرم نذار وبرای بی اهمیتها آرامش خودتو خراب نکن
فدای تو....من

نه عزیز دل‏!آرامم .خیالت تخت.آدرس را برایت ایمیل میکنم .باید بسازمش فقط.بهم وقت بدهید.

Goddess پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 21:57

سلام بزرگوار

کاش به هم حق می دادیم گاهی گوشه ی دنجی هرچند مجازی بخواهیم برای دلتنگی‌ها و دلمشغولی هامان

خوشحالم نه از اینکه سرایتان را رها می کنید ،از اینکه دوستانتان را خواهید داشت!

طاعات قبول

در پناه حق...

میدانی چیست‏?‏ دوستت دارم .ک همیشه با منی .همیشه ی خدا رفیق بوده ای.فدایت.

شیما پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 13:43

همون قبلی؟
میای پیشم ؟

آره عزیزم همون قبلی.صد در صد میام .تو باید ک باشی فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد