مرگ بر اسرائیل

هر جای دنیا

کودکان به هواپیماها

اشاره می کنند

در غزه

هواپیماها به کودکان ..

 

" احسان پَرسا "



نظرات 6 + ارسال نظر
مامان رهام پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 10:25

دیدنشان درد است

وبدتر از همه اینکه کسی کاری نمیکند

رویا چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 11:57

خوبی خانوم؟حالت چطوره؟همه چی خوبه؟
چن وقته ک پیدایی ؟خودم نیستم زیاد تو نت ولی دیدم نمینویسی ی خورده نگران شدم. مراقب خودت و ناز دونه هات باش و خیلی ماچشون کن از طرفم.
بوس

من و خورشید هر روز صبح به عشق تو بیدار می شویم

که

او روزت را روشن کند و من دلم روشن شود از وجود تو

که

یگانه عشق تمام زندگی منی

دوستت دارم تک ستاره زندگی ام

عاشقانه می خواهمت

دلم هر دم تمنای نفست را دارد

چرا که

تنها لمس وجودت به من زندگی می بخشد

دوستت دارم ای...

رویا پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 06:01

نفرین به جنگ و نفرین به هرکه انش جنگ را میافروزد !!
سلام بر بهترین بانوی ارغوانی دنیا !
شناختی ام ؟
باز خواندمت و به روح پاک و زیبا و مادرانه ات
هزار درود فرستادم نازنینم.دلتنگت هستم و به امید روزی که دیده را به روی چشم های مهربان تو باز کنم!ببوس اون نازدونه هاتو ارغوان عزیزم.

سمانه یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 00:48 http://gole91.blogfa.com/

خدا کمکشون کنه فقط

علی شنبه 21 تیر 1393 ساعت 21:36 http://fall-a-man.blogfa.com

جنایتکاری اسرائیل .......... خاموشی مستکبران....و این همه درد .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد