به یک عدد چشنده ی مجرب نیازمندیم :)

من ( پریروز ) : بهار ! مامان بیا از این غذا بچش ببین مزه ش خوبه ؟

بهار ( بعد از چشیدن ): عااااالی مامان . یعنی عالی . از همه ی غذاهایی که تا حالا پختی خوشمزه تر شده . یعنی عالی .


شب موقع افطار من بودم و غذایی که از بی نمکی، حوصله ی خودش هم تو قابلمه سر رفته بود :)


من ( دیروز ) : بهار ! مامان بیا ... بیا از این غذا با دقت بچش . ببین نمکش اندازه س؟ تندی ، ترشی .... اینا رو دقت کن .

بهار ( با کلی ناز و افاده هنگام چشیدن ) : خوبه ... مممممممم . وایسا دوباره بخورم ازش . و دوباره و چند باره چشید . خوبه . همه چیش خوبه . ماماااااااان حالا از گیلاسای توی یخچال بهم میدی ؟ :0


شب موقع افطار من بودم و ... بزارید دهنم بسته بمونه :ا 


من ( و این من ساده ، امروز ) : بهار ! مامان  بیا . بیا تو رو خدا دقت کن . ببین این قورمه سبزی مثل همیشه س ؟ مزه شو میگما ! نه گوشتش و لوبیاش . میدونم نرمن و پخته ن  . مزه ش ببین خوبه ؟

بهار : بده ببینم . کشتی منو مامان . خب روزه نگیرین تو و بابا . مدبورین ؟( مجبورین ؟) ... ممممممم ... یعنی عالیه مامان . انقد خوشمزه س که باورت نمیشه . اصن باور نکردنیه . عالی عالی .


شب موقع افطار چه خواهیم خورد خدا میداند . آخه کسی نیست به من بگه از یه سوراخ چند بار گزیده بشی خوبه ؟


پ ن : ناگفته نمونه که من پیش از سرو غذا ، ازش میچشم . خودتونو نگران نکنید :)

به آلما : کی گفته من دلخورم دختر خوب ؟ دوستت دارم آلما . نیازی به آدرست نیست عزیز دلم . 


نظرات 13 + ارسال نظر
مامان نازدونه ها سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 10:54 http://nazdooneha.blogfa.com

سلام عزیزم چند وقتیه خواننده ی وبت هستم اگر صلاح دیدی خوشحال میشم آدرس جدیدت رو داشته باشم (:

عزیزم از فکر ساختن وب افتادم :(

انیران چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 16:33 http://tutiehend7007.blogfa.com/

ای بابا!چقدربچه رو اذیت می کنی؟
بهار حق داره نمک زیادبرای سلامتی تون خوب نیست!
حرفش روگوش کن...

رویا پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 06:05

سلام بر
کدبانو خانوم! وقتی اون مطلب رو در مورد سر نرفتن شیر بهم گفتی گفتم این ارغوان اخرشه. الان یعنی چشمی نمیشه مزه ی غذار و متوجه شد بعد این همه اشپزی عایا؟؟بهار جون تقصیری نداره مامان ارغوانی!(این عایا رو از سهیلا یاد گرفتم !!الان میاد میخونه بهم فحش میده !!برم زود خداحافظ!)

سمانه یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 00:49 http://gole91.blogfa.com/

قربون بهار نازم
خوبی ارغوان جون؟

سمانه جان سلام‏!ب نت دسترسی ندارم.بهت سرمیزنم در اسرع وقت.بهارتو ببوس

عسل شنبه 21 تیر 1393 ساعت 11:12 http://hezaroyekshab-asal.bloggsky.com

قربونش بشم منن...حقته مگه بچه چشنده مزه است؟؟؟

شازده کوچولو پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 08:49 http://24989.blogfa.com

شرمنده ، دیروز فقط فرصت شد که پست شما رو بخونم و صفحه رو ببندم... سر سفره افطار که اولین قاشق عدسی رو دهن گذاشتم ، دیدم واااااای چه بی نمک قبل از اینکه بابا اولین قاشق رو بخورن و با یه اشاره به مامان برسونن که نمکدون کجاست؟ شیرجه رفتم سمت نمکدون و یه دونه رسوندم به باباجون ... و یاد پست شما افتادم ...
الانم اومدم بگم که اگه عمری باشه ، بابت این شیرین کاری بهار جون ، تمام افطارهای عمرم به یادت خواهم بود و برم به کارام برسم که ساعت 10 قراره اینجا پنل زبان دانشگاه پیام نور ، برگزار بشه
روز خوش عزیز دلم ، بچه ها رو ببوس

دوستت دارم زیااااد

آلما پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 00:36

آخه قول داده بودم ودیر شد
الوعده وفا
مرسی ارغوان جان
بهار رو ببوس

مامانی چشم به راه پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 00:10

سلام ..ممنونم ازدعات عزیزم..ولی دیگه باید برم ..دیگه خسته ام ازوب نویسی و انتظار ..
خدا فرشته های کوچکت رو براتون حفظ کنه ..

من اجازه نمیدم بری.تازه پیدات کردم بی انصاف‏!نباید بری.
-------------------------------------------------------
یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا حذف کردی وبتو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان رهام چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 14:30

میگم عاشق شیرین زبونی دخترت هستم
همینه
خدا حفظش کنه
گزیده شدن تو به قیمت اینه که بهار جون طعم هارو بخوبی یاد میگیره مادر مهربون

از طرف من گاز نه یه بوس محکم از لپاش کن
خاله فداش
خودمو میگم

راستی قالب نو هم مبارک

علی اسم بهار رو گذاشته زبون دست و پادار :))
فدای تو لیلای مهربونم

گلابتون بانو چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 13:09

خوب حتما به نظرش خوشمزه میاد! خوبه که هر چی تو می پزی رو دوست داره!

آره ولی مبادا توی غذایی پیاز رو با پشم غیرمسلح ببینه . یعنی جنگ جهانیه اونوقت :(

شیما چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 00:43

الهی خاله قربووونش...،بچه م به خیال خودش دلتو نمیشکونه حتمن...

آره فکر کنم:‏)‏

علی سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 19:38 http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری ونوشته های جالبتر به من هم سربزن
خواستی لینک داشته باشیم به من خبربده متشکرم
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــــی

خودتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتی

دلم یه دنیا گریه میخواد..اونقدر دلم واسه ینفر تنگ شده که شبا خوابشو میبینم.دلم کما میخواد.از همونا که دکتر میاد بیرون میگه متاسفم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد