خوبی که از حد بگذرد !

به درک ! بگذرا خیال کند من ساده ترین و احمق ترین زن دنیایم اما خیال برش ندارد که خبری هست . به جهنم که بی کس و تنهایی . به جهنم تر که توی زندگی ات غصه داری . مگر من کم غصه دارم . مگر کسی بی غصه هست ؟ اصلا می دانی چیست ؟ من مدتها بود پشت دستم را داغ کرده بودم برای هیچ احدی دل نسوزانم و حالا ببخش که یادم رفت . من غلط کردم . من بی جا کردم . ببخش که دلم سوخت . آخر آدم های لنگه ی تو دلسوزی میخواهند چکار ؟ آدم های جنس تو ؛ بار اول نه ، بار دوم که  لامپ مسنجر آدم را روشن میبینند اینجوری می آیند جلو : سلام جیگرم !!!!! آدم های لنگه ی تو بی حیا تر از آنند که ارزش ترحم داشته باشند . بفهمند وقت گذاشتن مادر دو بچه برایش ، یعنی چه . تشخیص دهند هم صحبتی با هم .... فرق دارد . ببین ! خاک بر سر بی جنبه ات کنند را برای تو ساخته اند . از ما که گذشت اما دفعه ی بعدی که خواستی برای کسی قیف مظلومیت بیایی انقدر سریع افسار عقلت را نده دست هوست ! 

-------------

پ ن : بارها چوب دلسوزی های بیخودم را خورده ام اما ، آدم بشو نیستم .

پ ن : بیایید به همه چیز جنسیتی نگاه نکنیم !

نظرات 7 + ارسال نظر
برشا یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 22:56 http://www.beresha-n.blogfa.com

سلام...خوبین ایشالله؟
وبتون نوشته هاتون به دلم نشسته :)

ایشالله دیگه دلسوز کسی نمیشین که لیاقتشو نداره :)

قلمتون پرتوان باشه

علی دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 17:59

سلام
دلم گرفته از مردانی که برای ابراز عشق به جای گفتن دوستت دارم میگویندخونه خالی دارم.....

نازلی دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 17:35 http://n-azli.blogfa.com

آدم که قشنگ بنویسه همین میشه دیگه بقیه میان میخوننش و میرن بی هیچ توقعی...

عسل دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 11:15 http://hezaroyekshab-asal.blogsky.com

ّبرای من که تو بهترین دوست دنیایی..دوستت دارم خیلی زیاد،از محبت دیروزت هم بسیار سپاسگزار و ممنونم...

انجام وظیفه بود فدات

duman یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 12:55

شازده کوچولو یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 08:29 http://24989.blogfa.com

وااییییییی چی شده ؟؟؟ این ااخر سالی ؟؟؟
نکنه از من دلخور شدین؟؟؟

وای خدا.یعنی من انقد گنگ نوشتم که هر کی ب خودش بگیره راحت‏?حتی خانم ها‏!‏

شیما شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 23:17

چی شده چرا همه چی آفه...
بیا خبر بده بهم ...
بدجور عصبی شدم این پستو خوندم...

نگران نباش عزیز دلم.در دنیای مجازی باز هم بیخودی دلسوز کسی شدم ک نباید.حل شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد