دعای زمستان نود و دو

خدایا ! خداوندا ! 

در این روزهای آخر سال برای تمام مردم سرزمینم ، چه آنهایی که جای خواب و آرامش و سکونتشان زیر سقف نیلی همینجاست و چه آنها که مرزها و برجک های نگهبانی و حصارهای بی عبور ، ما را از آنان فرسنگها دور ساخته ، آرزو میکنم دل خوش و لب پر لبخند . علیرغم تمام تهدیدهای زندگی . با وجود همه ی مصائب ناخوشایند و بلایای غیرمنتظره . خدایا ! خداوندا ! دست مردم سرزمینم را بگیر و به ترک و لر و عرب و عجمش کاری نداشته باش . به سیاست و طرز فکرشان و عقاید و نظراتشان نگاه نکن . به دستهایشان نگاه کن . دستهایی که به سوی تو و نه غیر تو دراز است . 

خدایا خداوندا ! زنان سرزمینم را تو پناه باش و به قانون و تبصره ها میندیش . کاری کن نجابت و وقارشان دستخوش هیچ گزندی نشود . ظلم نبینند و ناعادلانه سرکوب نشوند .یاری شان ده ، قوی و بااراده باشند و کمک حال همسرانشان . 

خدایا ! خداوندا ! مردان سرزمین من ، مردانگی را خوب میفهمند . روا مدار اسمشان برود توی لیست های سیاه . کسی به سخره بگیرد شرافتشان را . و نگذار حقیر شوند و بشکنند و بی کار و بی امید بمانند . 

خدایا ! خداوندا ! فرزندان این بوم و بر ، به امید نگاه توست که سال نو را لحظه شماری می کنند . از روز آتش چهارشنبه های سوری می پرند و زردی شان را به آتش می سپارند . خدایا ! کاری کن همیشه تندرست و سلامت باشند و دل خانواده هایشان از حضور و وجودشان گرم باشد . مایه ی افتخار باشند و تن نلرزانند . اینها ! همه ی دلخوشی ما هستند . دلمان را خوش بدار . 

خدایا ! خداوندا ! بزرگانمان را بزرگوار و حق نگهداران را پیروز بدار . به خوشی آنکه این مردم را دلخوش میکند بیفزا و هر که را ذره ای از حق این جماعت به نفع خود می برد ، به سزای عملش برسان . 

خدایا ! دستگیر همه ی ما تویی ... در این سال جدید ، همچنان بر عهدمان با تو پابرجا ییم . خیالمان را راحت کن که مثل همیشه ، بی آنکه حواسمان باشه هوایمان را داری . 

فدای تو 

نظرات 9 + ارسال نظر
گلابتون بانو پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 15:25 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

الهی آمین...
انشاالله سال خیلی خوبی در پیش داشته باشی.

duman چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 18:04

آمین

عسل چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 13:14 http://hezaroyekshab-asal.blogsky.com

پیغام خصوصی داری

mer30

رها چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 13:08

الهی آمین

علی سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 22:30

آمین
بسیار زیبا بود لذت بردم ..........

شیما سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 22:02

آمین..
آمییییییین...
آمییییییییییییییییین...
خدایااا ارغوان جونم همیشه شاااد باشه و سلامت...

فدایت.همچنین

Goddess سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 19:29

آمین..

شازده کوچولو سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 18:12 http://24989.blogfa.com

سلام گلبانو . منزل جدید مبارک . ما هم از این بلاگ اسکای خیلی خوشمان آمده . با کمی گشتن در این حوالی ، ما هم ویار شازده ای به سرمان زده و میل داریم به زودی بلاگ اسکایی شویم . کد رمز نوشته امان کما فی السابق همان است که به شما اس دادیم . موفق باشی مهربان بانوی عزیز و مامان نوگلان علی اقا . مجال امشم تا همین قدراست .
یک مشتری زرشک و دیلاق و روغنی ، پای قفسه ادبیات جهان خودش را بدجور غرق چریدن کرده ، بروم که حداقل به نشخوار کردنش برسم . فعلا بای .

milad سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 15:23 http://blackpoem.blog.ir

وبلاگت خیلی قشنگه
به من یه سری بزن ضرر نمی کنی
اگه خواستی باهام تبادل لینک کنی از منوی بالای وبلاگم دکمه تبادل لینک اتوماتیک رو بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد