بهار : مامان ! یه سوره ی جدید یاد گرفتم :) بخونم ؟

من ( سرم توی لب تاپ ) : بخون مامان ...

بهار : بسم الله الرحمن الرحیم

اذا جاء نصرالله والفتح

و رأیت الناس یدخلون فی دین الله افواجا

فسبح بحمد ربک ....... ( اینجاش گیر میکنه :مممممممممممم ، چی بود ؟)

من : بخون دوباره از اول ! و سریع میروم برای جستجوی سوره !( تقلب )

:) فسبح بحمد ربک واستغفره انه کان توابا 

بهار : آفرین مامان :) همین بود ... 

من : ( شرمنده از خودم ، سرم را همون پایین نگه می دارم :( )

---------------------

*چه اندوه بار است ؛

بزرگ می شویم

که بمیریم ...

شمس لنگرودی

** دریا ! با آمدنت ، امسال روز تولدم چیزی متفاوت می شود از سالهایی که گذشت ! 

*** کاش کیان برای 5 دقیقه ! فقط 5 دقیقه بخوابد ! خیلی خسته م !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد